|
Підручник Зарубіжна література 11 клас Н.М. Кадоб’янська, Л.М. Удовиченко (2019 рік) |
|
Дорогі юні друзі!стр. 6 - 7
Вступ. Література. Мораль. Людяністьстр. 8 - 11
- +
Розділ 1. Золоті сторінки далеких епохстр. 12 - 33
1.1. Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європистр. 12 - 16
1.2. Йоганн Вольфганг Гетестр. 16 - 16
1.2.1. Уславленний письменник Німеччинистр. 16 - 17
1.2.2. Історія створення трагедії «Фауст»стр. 17 - 19
1.2.3. Особливості композиції трагедії. Жанрова своєрідність творустр. 19 - 21
1.2.4. Проблематика трагедії. Пошуки сенсу буття і призначення людинистр. 21 - 22
1.2.5. «Фауст», частина 1стр. 23 - 24
1.2.6. Образи трагедіїстр. 24 - 27
1.2.7. «Фауст», частина ІІстр. 27 - 29
1.2.8. Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Останній монолог Фаустастр. 29 - 32
Ваші підсумкистр. 32 - 33
- +
Розділ 2. Модернізмстр. 34 - 73
2.1. Модерністська проза початку ХХ стстр. 34 - 39
2.2. Німецькомовна проза: Франц Кафкастр. 39 - 39
2.2.1. Життя і творчість Франца Кафкистр. 39 - 45
2.2.2. Новела «Перевтілення». Особливості композиції, функції фантастикистр. 45 - 48
2.2.3. Образ Ґреґора Замзистр. 48 - 52
2.2.4. Характерні риси стилю Франца Кафкистр. 52 - 54
2.3. Російськомовна проза. Михайло Булгаковстр. 55 - 55
2.3.1. Життя і творчість Михайла Булгаковастр. 55 - 61
2.3.2. Булгаков і Українастр. 61 - 62
2.3.3. Роман «Майстер і Маргарита». Культурні та літературні джерела творустр. 63 - 64
2.3.4. Взаємодія трьох світів у творі: світу радянської дійсності, біблійної давнини та фантастичної «дияволіади». Особливості композиції творустр. 64 - 65
2.3.5. Морально-філософський зміст «єршалаїмських» розділів творустр. 65 - 66
2.3.6. Філософська проблематика твору. Тема кохання і творчостістр. 66 - 70
2.3.7. Засоби комічного й трагічного в романістр. 70 - 72
Ваші підсумкистр. 72 - 73
- +
Розділ 3. Шедеври європейської лірики першої половини ХХ стстр. 74 - 141
3.1. Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській лірицістр. 74 - 77
3.2. Франція. Ґійом Аполлінерстр. 77 - 77
3.2.1. Життя і творчість Ґійома Аполлінерастр. 77 - 81
3.2.2. Ґійом Аполлінер — поет-авангардист. Верлібр у творчості Ґійома Аполлінерастр. 81 - 82
3.2.3. «Зарізана голубка й водограй». Специфіка віршованої форми каліграмстр. 82 - 84
3.2.4. «Міст Мірабо». Тема кохання й часу у віршістр. 84 - 86
3.3. Австрія. Райнер Марія Рількестр. 86 - 86
3.3.1. Життя і творчість Райнера Марії Рількестр. 86 - 90
3.3.2. Збірка «Сонети до Орфея». Переосмислення античних міфів у віршах митцястр. 90 - 91
3.3.3. Своєрідність поглядів і поетики Райнера Марії Рількестр. 91 - 91
3.3.4. «Згаси мій зір...»стр. 91 - 92
3.3.5. «Орфей, Еврідіка, Гермес»стр. 92 - 96
3.4. Іспанія. Федеріко Ґарсіа Лоркастр. 96 - 96
3.4.1. Життя і творчість Федеріко Ґарсіа Лоркистр. 96 - 99
3.4.2. Своєрідність художнього світу Федеріко Ґарсіа Лоркистр. 99 - 100
3.4.3. «Про царівну Місяцівну»стр. 101 - 102
3.4.4. «Гітара»стр. 102 - 104
3.5. «Срібна доба» російської поезії: течії, здобутки, долі митцівстр. 104 - 107
3.6. Олександр Блокстр. 108 - 108
3.6.1. Життя і творчість Олександра Блокастр. 108 - 111
3.6.2. Олександр Блок і символізмстр. 111 - 112
3.6.3. Поезія «Незнайома»стр. 112 - 114
3.7. Анна Ахматовастр. 114 - 114
3.7.1. Життя і творчість Анни Ахматовоїстр. 115 - 117
3.7.1. Життя і творчість Анни Ахматовоїстр. 115 - 117
3.7.2. Ахматова та акмеїзм. Етапи творчості мисткиністр. 117 - 118
3.7.3. Провідні теми й мотиви ранньої лірики Ахматової. Образ ліричної героїністр. 118 - 119
3.7.4. Поезії «Довкола жовтий вечір ліг...», «Сіроокий король»стр. 119 - 120
3.7.5. Поема «Реквієм» як відображення особистої й суспільної трагедіїстр. 120 - 122
3.8. Володимир Маяковськийстр. 123 - 123
3.8.1. Життя і творчість Володимира Маяковськогостр. 123 - 126
3.8.2. Особливості віршової системи Маяковськогостр. 126 - 127
3.8.3. Вірші «А ви змогли б?..», «Послухайте!»стр. 128 - 130
3.8.4. Поезія «Борг Україні»стр. 130 - 132
3.9. Борис Пастернакстр. 133 - 133
3.9.1. Життя і творчість Бориса Пастернакастр. 133 - 135
3.9.2. Філософська спрямованість творчості митця. Засоби художньої виразностістр. 135 - 136
3.9.3. Поезія «Гамлет»стр. 136 - 137
3.9.4. Вірш «У всьому хочу я дійти самої суті»стр. 138 - 138
3.9.5. Поезія «Зимова ніч»стр. 139 - 140
Ваші підсумкистр. 141 - 141
- +
Розділ 4. Антиутопія у світовій літературістр. 142 - 155
4.1. Розвиток жанру антиутопії у XX ст.: ознаки та представникистр. 142 - 145
4.2. Джордж Орвеллстр. 145 - 145
4.2.1. Життя і творчість Джорджа Орвелластр. 145 - 146
4.2.2. Зв'язок творчості Джорджа Орвелла із соціально-історичною ситуацією добистр. 146 - 147
4.2.3. «Скотоферма»стр. 147 - 150
4.2.4. Роман «1984»стр. 150 - 154
Ваші підсумкистр. 154 - 155
- +
Розділ 5. Проблема війни та миру в літературі ХХ стстр. 156 - 177
5.1. Німеччина. Бертольт Брехтстр. 156 - 156
5.1.1. Життя і творчість Бертольта Брехтастр. 156 - 159
5.1.2. Епічний театр Б. Брехта: теоретичні засади й художня практикастр. 159 - 161
5.1.3. Протест проти війни в драмі-пересторозі Брехта «Матінка Кураж та її діти»стр. 161 - 163
5.2. Генріх Белльстр. 164 - 164
5.2.1. Життя і творчість Генріха Беллястр. 164 - 167
5.2.2. «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...» Засудження антигуманної сутності Другої світової війни в оповіданністр. 167 - 170
5.3. Німецькомовна поезія. Пауль Целанстр. 170 - 170
5.3.1. Життя і творчість Пауля Целанастр. 170 - 172
5.3.2. «Фуга смерті» — один із найвідоміших творів про Голокостстр. 172 - 176
Ваші підсумкистр. 176 - 177
- +
Розділ 6. Людина та пошуки сенсу існування у прозі другої половини ХХ стстр. 178 - 211
6.1. Загальна характеристика провідних тенденцій прози другої половини ХХ стстр. 178 - 182
6.2. США. Ернест Гемінґвейстр. 182 - 182
6.2.1. Життя і творчість Ернеста Гемінґвеястр. 183 - 186
6.2.2. «Кодекс честі» героїв Ернеста Гемінґвеястр. 186 - 187
6.2.3. Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море»стр. 187 - 192
6.3. Колумбія. Ґабріель Ґарсія Маркесстр. 192 - 192
6.3.1. Життя і творчість Ґабріеля Ґарсії Маркесастр. 192 - 195
6.3.2. Специфіка магічного реалізму Ґабріеля Ґарсії Маркесастр. 195 - 196
6.3.3. Синтез реального і фантастичного в оповіданні «Стариган із крилами»стр. 196 - 200
6.4. Японія. Ясунарі Кавабатастр. 200 - 200
6.4.1. Життя і творчість Ясунарі Кавабатистр. 200 - 203
6.4.2. Особливості стилю письменникастр. 203 - 204
6.4.3. Відображення самобутності японської культури в повісті «Тисяча журавлів»стр. 204 - 210
Ваші підсумкистр. 210 - 211
- +
Розділ 7. Література другої половини ХХ — початку ХХІ стстр. 212 - 237
7.1. Формування «театру абсурду» як явища театрального авангардустр. 212 - 214
7.1.1. Огляд здобутків митцівстр. 214 - 216
7.2. Література постмодернізмустр. 216 - 216
7.2.1. Постмодернізм — одне із найяскравіших літературних явищ останніх десятиліть ХХ — початку ХХІ стстр. 217 - 218
7.2.2. Постмодерністське мистецтво: елітарна та масова культурастр. 219 - 220
7.3. Сербія. Милорад Павичстр. 220 - 220
7.3.1. Життя і творчість Милорада Павичастр. 220 - 222
7.3.2. «Скляний равлик» Милорада Павича як постмодеоністський твірстр. 222 - 226
7.4. Аргентина. Хуліо Кортасарстр. 226 - 226
7.4.1. Життя і творчість Хуліо Кортасарастр. 227 - 228
7.4.2. Специфіка індивідуального стилю митцястр. 228 - 230
7.4.3. Фантасмагорична картина безумства натовпу в оповіданні «Менади»стр. 230 - 236
Ваші підсумкистр. 236 - 237
- +
Розділ 8. Сучасна література в юнацькому читанністр. 238 - 247
Словник літературознавчих термінівстр. 248 - 251
Учимся на высоком уровне с VSHKOLE
Достигать не только отличных знаний, но и высоких оценок школьникам всегда помогали учебники. Вот и одиннадцатиклассники постоянно пользуются этим видом справочников, чтобы идти к превосходной результативности в познании зарубежной литературы. Больше всего ребятам нравится школьное пособие за 2019 год, которое принадлежит к самым распространенным в нашей стране. Оно одобрено Министерством образования и находится на нашем ресурсе Vshkole, где сотрудничество с файлами онлайн проходит максимально легко и без трудностей.
Дети получают знания из учебной книги
В первую очередь, школьники пользуются учебной книгой, чтобы получать качественные материалы за одиннадцатый класс, которые входят в школьную программу по дисциплине. Открывая пособие на нашем ресурсе, ребята увидят шикарный набор информации, разделенной на определенные темы. Это позволяет легко находить интересующие сведения. Среди тематических блоков: «Модернизм», «Антиутопия» и др. В них ученики смогут познакомиться с новыми для себя правилами, написанными в доступной форме, а также решить ряд заданий для запоминания материала.
С нами познавать информацию по зар. лит. просто
Вшколе гордится тем, что может предложить своим гостям самую квалифицированную учебную информацию. Учебник по зарубежной литературе 11 класс (Кадобянская, Удовиченко) с радостью предлагает ее. Этот файл был проверен нами, перед тем как попал в открытый доступ, поэтому мы на 100% уверены в его компетентности. Сотрудничать с ним на нашем пространстве очень комфортно. Проблем с этим не возникнет у посетителей разных возрастных категорий. Материалы у нас представлены абсолютно открыто и бесплатно, чтобы ребята не тратили свои силы на работу с ними.
Важное влияние
За годы своего существования, учебники и готовые домашние задания очень сильно полюбились детьми и взрослыми. Так произошло и с пособием по зарубежной литературе на Vshkole, которое пользуется огромной популярностью. Оправданием такому успеху служит впечатляющее положительное влияние справочника. Он приносит детям шикарный набор информации, которая очень сильно поднимает общий уровень знаний ребят. Владея материалами к новой программе по предмету на высоком уровне, школьники могут без волнений использовать их на практике!