|
Підручник Зарубіжна література 11 клас Н.М. Кадоб’янська, Л.М. Удовиченко (2019 рік)
|
Дорогі юні друзі!стр. 6 - 7
Вступ. Література. Мораль. Людяністьстр. 8 - 11
- +
Розділ 1. Золоті сторінки далеких епохстр. 12 - 33
1.1. Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європистр. 12 - 16
1.2. Йоганн Вольфганг Гетестр. 16 - 16
1.2.1. Уславленний письменник Німеччинистр. 16 - 17
1.2.2. Історія створення трагедії «Фауст»стр. 17 - 19
1.2.3. Особливості композиції трагедії. Жанрова своєрідність творустр. 19 - 21
1.2.4. Проблематика трагедії. Пошуки сенсу буття і призначення людинистр. 21 - 22
1.2.5. «Фауст», частина 1стр. 23 - 24
1.2.6. Образи трагедіїстр. 24 - 27
1.2.7. «Фауст», частина ІІстр. 27 - 29
1.2.8. Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Останній монолог Фаустастр. 29 - 32
Ваші підсумкистр. 32 - 33
- +
Розділ 2. Модернізмстр. 34 - 73
2.1. Модерністська проза початку ХХ стстр. 34 - 39
2.2. Німецькомовна проза: Франц Кафкастр. 39 - 39
2.2.1. Життя і творчість Франца Кафкистр. 39 - 45
2.2.2. Новела «Перевтілення». Особливості композиції, функції фантастикистр. 45 - 48
2.2.3. Образ Ґреґора Замзистр. 48 - 52
2.2.4. Характерні риси стилю Франца Кафкистр. 52 - 54
2.3. Російськомовна проза. Михайло Булгаковстр. 55 - 55
2.3.1. Життя і творчість Михайла Булгаковастр. 55 - 61
2.3.2. Булгаков і Українастр. 61 - 62
2.3.3. Роман «Майстер і Маргарита». Культурні та літературні джерела творустр. 63 - 64
2.3.4. Взаємодія трьох світів у творі: світу радянської дійсності, біблійної давнини та фантастичної «дияволіади». Особливості композиції творустр. 64 - 65
2.3.5. Морально-філософський зміст «єршалаїмських» розділів творустр. 65 - 66
2.3.6. Філософська проблематика твору. Тема кохання і творчостістр. 66 - 70
2.3.7. Засоби комічного й трагічного в романістр. 70 - 72
Ваші підсумкистр. 72 - 73
- +
Розділ 3. Шедеври європейської лірики першої половини ХХ стстр. 74 - 141
3.1. Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській лірицістр. 74 - 77
3.2. Франція. Ґійом Аполлінерстр. 77 - 77
3.2.1. Життя і творчість Ґійома Аполлінерастр. 77 - 81
3.2.2. Ґійом Аполлінер — поет-авангардист. Верлібр у творчості Ґійома Аполлінерастр. 81 - 82
3.2.3. «Зарізана голубка й водограй». Специфіка віршованої форми каліграмстр. 82 - 84
3.2.4. «Міст Мірабо». Тема кохання й часу у віршістр. 84 - 86
3.3. Австрія. Райнер Марія Рількестр. 86 - 86
3.3.1. Життя і творчість Райнера Марії Рількестр. 86 - 90
3.3.2. Збірка «Сонети до Орфея». Переосмислення античних міфів у віршах митцястр. 90 - 91
3.3.3. Своєрідність поглядів і поетики Райнера Марії Рількестр. 91 - 91
3.3.4. «Згаси мій зір...»стр. 91 - 92
3.3.5. «Орфей, Еврідіка, Гермес»стр. 92 - 96
3.4. Іспанія. Федеріко Ґарсіа Лоркастр. 96 - 96
3.4.1. Життя і творчість Федеріко Ґарсіа Лоркистр. 96 - 99
3.4.2. Своєрідність художнього світу Федеріко Ґарсіа Лоркистр. 99 - 100
3.4.3. «Про царівну Місяцівну»стр. 101 - 102
3.4.4. «Гітара»стр. 102 - 104
3.5. «Срібна доба» російської поезії: течії, здобутки, долі митцівстр. 104 - 107
3.6. Олександр Блокстр. 108 - 108
3.6.1. Життя і творчість Олександра Блокастр. 108 - 111
3.6.2. Олександр Блок і символізмстр. 111 - 112
3.6.3. Поезія «Незнайома»стр. 112 - 114
3.7. Анна Ахматовастр. 114 - 114
3.7.1. Життя і творчість Анни Ахматовоїстр. 115 - 117
3.7.1. Життя і творчість Анни Ахматовоїстр. 115 - 117
3.7.2. Ахматова та акмеїзм. Етапи творчості мисткиністр. 117 - 118
3.7.3. Провідні теми й мотиви ранньої лірики Ахматової. Образ ліричної героїністр. 118 - 119
3.7.4. Поезії «Довкола жовтий вечір ліг...», «Сіроокий король»стр. 119 - 120
3.7.5. Поема «Реквієм» як відображення особистої й суспільної трагедіїстр. 120 - 122
3.8. Володимир Маяковськийстр. 123 - 123
3.8.1. Життя і творчість Володимира Маяковськогостр. 123 - 126
3.8.2. Особливості віршової системи Маяковськогостр. 126 - 127
3.8.3. Вірші «А ви змогли б?..», «Послухайте!»стр. 128 - 130
3.8.4. Поезія «Борг Україні»стр. 130 - 132
3.9. Борис Пастернакстр. 133 - 133
3.9.1. Життя і творчість Бориса Пастернакастр. 133 - 135
3.9.2. Філософська спрямованість творчості митця. Засоби художньої виразностістр. 135 - 136
3.9.3. Поезія «Гамлет»стр. 136 - 137
3.9.4. Вірш «У всьому хочу я дійти самої суті»стр. 138 - 138
3.9.5. Поезія «Зимова ніч»стр. 139 - 140
Ваші підсумкистр. 141 - 141
- +
Розділ 4. Антиутопія у світовій літературістр. 142 - 155
4.1. Розвиток жанру антиутопії у XX ст.: ознаки та представникистр. 142 - 145
4.2. Джордж Орвеллстр. 145 - 145
4.2.1. Життя і творчість Джорджа Орвелластр. 145 - 146
4.2.2. Зв'язок творчості Джорджа Орвелла із соціально-історичною ситуацією добистр. 146 - 147
4.2.3. «Скотоферма»стр. 147 - 150
4.2.4. Роман «1984»стр. 150 - 154
Ваші підсумкистр. 154 - 155
- +
Розділ 5. Проблема війни та миру в літературі ХХ стстр. 156 - 177
5.1. Німеччина. Бертольт Брехтстр. 156 - 156
5.1.1. Життя і творчість Бертольта Брехтастр. 156 - 159
5.1.2. Епічний театр Б. Брехта: теоретичні засади й художня практикастр. 159 - 161
5.1.3. Протест проти війни в драмі-пересторозі Брехта «Матінка Кураж та її діти»стр. 161 - 163
5.2. Генріх Белльстр. 164 - 164
5.2.1. Життя і творчість Генріха Беллястр. 164 - 167
5.2.2. «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...» Засудження антигуманної сутності Другої світової війни в оповіданністр. 167 - 170
5.3. Німецькомовна поезія. Пауль Целанстр. 170 - 170
5.3.1. Життя і творчість Пауля Целанастр. 170 - 172
5.3.2. «Фуга смерті» — один із найвідоміших творів про Голокостстр. 172 - 176
Ваші підсумкистр. 176 - 177
- +
Розділ 6. Людина та пошуки сенсу існування у прозі другої половини ХХ стстр. 178 - 211
6.1. Загальна характеристика провідних тенденцій прози другої половини ХХ стстр. 178 - 182
6.2. США. Ернест Гемінґвейстр. 182 - 182
6.2.1. Життя і творчість Ернеста Гемінґвеястр. 183 - 186
6.2.2. «Кодекс честі» героїв Ернеста Гемінґвеястр. 186 - 187
6.2.3. Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море»стр. 187 - 192
6.3. Колумбія. Ґабріель Ґарсія Маркесстр. 192 - 192
6.3.1. Життя і творчість Ґабріеля Ґарсії Маркесастр. 192 - 195
6.3.2. Специфіка магічного реалізму Ґабріеля Ґарсії Маркесастр. 195 - 196
6.3.3. Синтез реального і фантастичного в оповіданні «Стариган із крилами»стр. 196 - 200
6.4. Японія. Ясунарі Кавабатастр. 200 - 200
6.4.1. Життя і творчість Ясунарі Кавабатистр. 200 - 203
6.4.2. Особливості стилю письменникастр. 203 - 204
6.4.3. Відображення самобутності японської культури в повісті «Тисяча журавлів»стр. 204 - 210
Ваші підсумкистр. 210 - 211
- +
Розділ 7. Література другої половини ХХ — початку ХХІ стстр. 212 - 237
7.1. Формування «театру абсурду» як явища театрального авангардустр. 212 - 214
7.1.1. Огляд здобутків митцівстр. 214 - 216
7.2. Література постмодернізмустр. 216 - 216
7.2.1. Постмодернізм — одне із найяскравіших літературних явищ останніх десятиліть ХХ — початку ХХІ стстр. 217 - 218
7.2.2. Постмодерністське мистецтво: елітарна та масова культурастр. 219 - 220
7.3. Сербія. Милорад Павичстр. 220 - 220
7.3.1. Життя і творчість Милорада Павичастр. 220 - 222
7.3.2. «Скляний равлик» Милорада Павича як постмодеоністський твірстр. 222 - 226
7.4. Аргентина. Хуліо Кортасарстр. 226 - 226
7.4.1. Життя і творчість Хуліо Кортасарастр. 227 - 228
7.4.2. Специфіка індивідуального стилю митцястр. 228 - 230
7.4.3. Фантасмагорична картина безумства натовпу в оповіданні «Менади»стр. 230 - 236
Ваші підсумкистр. 236 - 237
- +
Розділ 8. Сучасна література в юнацькому читанністр. 238 - 247
Словник літературознавчих термінівстр. 248 - 251
Розділ 7. Література другої половини ХХ — початку ХХІ ст - 7.4.1. Життя і творчість Хуліо Кортасара - 7.4.2. Специфіка індивідуального стилю митця