|
Підручник Інформатика 6 клас Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько (2019 рік)
|
- +
Розділ 1. Комп'ютерна графікастр. 5 - 38
- +
Розділ 2. Комп'ютерні презентаціїстр. 39 - 79
2.1. Комп’ютерні презентації. Об’єкти комп’ютерної презентації. Етапи створення комп’ютерної презентаціїстр. 40 - 48
2.2. Макети слайдів. Додавання об’єктів до слайдівстр. 48 - 57
Практична робота № 3. «Створення комп’ютерної презентації»стр. 57 - 58
2.3. Анімація об’єктів на слайдістр. 58 - 68
2.4. Налаштування показу комп’ютерної презентаціїстр. 68 - 79
Практична робота № 4. «Налаштування показу комп’ютерної презентації»стр. 79 - 79
- +
Розділ 3. Алгоритми та програмистр. 80 - 119
3.1. Програмні об’єкти та програмне опрацювання події в Scratch 2стр. 81 - 90
3.2. Вкладені циклистр. 90 - 99
Практична робота № 5. «Проекти з вкладеними циклами»стр. 99 - 100
3.3. Вкладені розгалуженнястр. 100 - 109
3.4. Вкладені цикли та розгалуженнястр. 109 - 118
Практична робота № 6. «Проекти з вкладеними циклами та розгалуженнями»стр. 119 - 119
Додатокстр. 120 - 123
Словничокстр. 124 - 125
Розділ 1. Комп'ютерна графіка - 1.1. Основні поняття комп’ютерної графіки