|
Розділ 3. Алгоритми та програми |
§ 14. Класи та об’єкти в програмуванністр. 95 - 99
§ 15. Властивості об’єктівстр. 99 - 102
§ 16. Події. Методистр. 103 - 108
Практична робота 5. Створення програмних об’єктівстр. 108 - 109
§ 17. Створення графічного інтерфейсустр. 110 - 114
§ 18. Опрацювання подійстр. 115 - 119
§ 19. Організація діалогу з користувачемстр. 119 - 124
Практична робота 6. Створення програм з графічним інтерфейсомстр. 124 - 125
§ 20. Вкладені алгоритмічні структури розгалуженнястр. 128 - 132
§ 21. Вкладені алгоритмічні структури повтореннястр. 133 - 138
§ 22. Розв’язування задач за допомогою вкладених циклівстр. 139 - 142
Практична робота 7. Створення програм з розгалуженнями і повтореннямистр. 142 - 143
§ 23. Розв’язування задач методом поділу на підзадачістр. 144 - 148
§ 24. Обчислення з використанням функцій користувачастр. 149 - 152
Практична робота 8. Створення програм з використанням функцій користувачастр. 153 - 154