|
Підручник Інформатика 6 клас О.О. Бондаренко, В.В. Ластовецький, О.П. Пилипчук, Є.А. Шестопалов (2019 рік)
|
Передмовастр. 3 - 4
- +
Розділ 1. Комп’ютерна графікастр. 5 - 48
§ 1. Основні поняття комп’ютерної графіки. Растрова графікастр. 7 - 15
§ 2. Багатошарові растрові зображеннястр. 16 - 22
§ 3. Векторна графікастр. 23 - 32
§ 4. Криві. Робота з контурамистр. 32 - 36
§ 5. Копіювання об’єктівстр. 37 - 40
Практична робота 1. Створення простих векторних зображеньстр. 41 - 42
§ 6. Текстові об’єктистр. 42 - 44
§ 7. Складені векторні зображеннястр. 45 - 48
Практична робота 2. Створення складених векторних зображеньстр. 48 - 48
- +
Розділ 2. Комп’ютерні презентаціїстр. 49 - 92
§ 8. Системи опрацювання комп’ютерних презентаційстр. 51 - 57
§ 9. Етапи створення презентаціїстр. 58 - 63
§ 10. Оформлення презентаціїстр. 63 - 70
§ 11. Анімаційні ефектистр. 71 - 75
§ 12. Мультимедійний вміст у презентаціяхстр. 76 - 82
§ 13. Керування показом презентаціїстр. 83 - 90
Практична робота 3. Проектування та розробка власної презентаціїстр. 91 - 91
Практична робота 4. Розробка презентації з елементами мультимедіастр. 92 - 92
- +
Розділ 3. Алгоритми та програмистр. 93 - 154
§ 14. Класи та об’єкти в програмуванністр. 95 - 99
§ 15. Властивості об’єктівстр. 99 - 102
§ 16. Події. Методистр. 103 - 108
Практична робота 5. Створення програмних об’єктівстр. 108 - 109
§ 17. Створення графічного інтерфейсустр. 110 - 114
§ 18. Опрацювання подійстр. 115 - 119
§ 19. Організація діалогу з користувачемстр. 119 - 124
Практична робота 6. Створення програм з графічним інтерфейсомстр. 124 - 125
§ 20. Вкладені алгоритмічні структури розгалуженнястр. 128 - 132
§ 21. Вкладені алгоритмічні структури повтореннястр. 133 - 138
§ 22. Розв’язування задач за допомогою вкладених циклівстр. 139 - 142
Практична робота 7. Створення програм з розгалуженнями і повтореннямистр. 142 - 143
§ 23. Розв’язування задач методом поділу на підзадачістр. 144 - 148
§ 24. Обчислення з використанням функцій користувачастр. 149 - 152
Практична робота 8. Створення програм з використанням функцій користувачастр. 153 - 154
Комп’ютерний словникстр. 155 - 156
Алфавітний покажчикстр. 157 - 157
Розділ 3. Алгоритми та програми - § 14. Класи та об’єкти в програмуванні - § 15. Властивості об’єктів